Tourn statistik

tisdag 29 november 2011

Ask med matchande kort

 Har gjort ett litet paket till min svägerska. Köpte ett smycke, som hade en alldeles för tråkig ask, så jag plattade ut den och använde som mall för att göra en egen ask. Den fick gå i lila eftersom jag hade fått så fina lila stenar som jag ville använda.
Var inne i en period med lite staffli-kort så det fick bli ett till.
Stämplarna tyckte jag passade så bra eftersom de liknar mina tjejer så bra. Bokstäverna kommer från ett minialfabet, som jag tror kommer från Nellie Snellen. Det är helt underbart. Hela alfabetet ryms på ett visitkort.

Passar så bra att Josefine har en utmaning med ask och kort.

1 kommentar:

  1. Jättefina både ask & kort, söta tjejer du måste ha :)
    Ja visst är det kul att jobba med aluminiumtejpen, din distressförvaring var ju kanonsnygg!
    Har precis gjort klart ännu ett julkort där jag använt tejpen men det är lite för mörkt att fota nu så bloggandet får vänta tills imorgon.

    Du undrade om kvistarna & de har jag stansat ut med hjälp av en äldre variant av denna typ: http://www.scrapbruket.com/visa_produkt.asp?id=1354&t=+Martha+Stewart+Punch+Branch+%28kvist%29
    Skulle väldigt mycket hellre vilja ha en sån som på bilden för min får jag STÅ på när jag stansar, men man kan ju inte få allt ;)

    Ha en fortsatt trevlig helg!
    Kram Annelie

    SvaraRadera