Tourn statistik

tisdag 13 november 2012

Scrapbutikens julkortsutmaning nr 7

Med det här kortet är jag med i Scrapbutikens julkortsutmaning nr7. Den här gången var temat nedräkning till jul. Tack och lov var det inte från 24 och ner utan "bara" från 10. Det är var nog den svåraste utmaningen hitintills. Jag som inte vill ha mycket saker på mitt kort och helt plötsligt skulle jag ha 10 saker av något! Då gäller det att vara iderik :-) Så här blev min lista.



10 stämplade embossade snöflingor
9 färger av Promarkers för att färglägga stämpelmotiven
8 vita pearls i mitten av de stämplade snöflingorna
7 stickles duttar i ena hörnet
6 foam stickers som bildar God Jul
5 snöflinge-eyelets
4 olika distressfärger för att färga pappret. De 3 vinter färgerna för bakgrunden och den bruna för kanten
3 silverfärgade snören
2 färglagda magnolia stämpelmotiv
1 vitt papper som grund

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar