Tourn statistik

torsdag 11 april 2013

Kort gjort på Stockholm Scrap and Pearl Event

Inte fick jag mycket gjort på helgens event, men ett kort lyckades jag knåpa ihop. Hade i och för sig färglagt bilden redan innan. Men gjorde ett litet trasselhjärta på en workshop som passade bra till kortet. Men jag hade jättekul gick runt och kollade i massor av butiker och var med på ett par workshops, så dagen gick alldeles för fort.




Kortet är gjort efter en skiss på Copic Marker Sverige. De har en utmaning på skissen med twisten "glädje".
Har använt följande färger:
Hår och skor: E21, E25, E29
Tröja: E08, E09
Byxor och väska: BG72. BG75, BG78

5 kommentarer:

  1. Åhh vad kul att du är med på vår skissutmaning på Copic Marker Sverige! O vilket härlig tolkning av min skiss!

    Ha en skön helg!
    Christina, DT CMS

    SvaraRadera
  2. Gillar hur du fått fram ett "storstadstema" på hela kortet! Jättefint!

    Tack för att du är med i vår första utmaning på CMS.

    /Lisa DT - http://copicmarkersverige.blogspot.se/

    SvaraRadera
  3. Tufft kort i tuffa färger! Din färgläggning och tolkning av skissen är jättefint! Kul att du är med i CMS första utmaning. Lycka till
    Rozzan, DT i CMS

    SvaraRadera
  4. Fantastiskt fint! Gillar verkligen hur du komponerat ihop färgerna med mönster pappren.

    Tack för att du är med och leker med oss på CMS!

    / Åsa (DT Copic Marker Sverige)

    SvaraRadera
  5. Ohh vilket vackert kort!! Snygg färgläggning och jag förstår helt att det var svårt att få till något på Scrap&Pearl... :-D Tusen tack för att du deltar i vår första utmaning hos Copic Marker Sverige!

    Kram
    Linda

    SvaraRadera