Tourn statistik

söndag 16 juni 2013

Mitt första beställningskort


Fick en beställning på ett kort till en person som nyss fått barn.  Fick leta lite i gömmorna, för det är inte ofta jag gör bebisrelaterade kort. Har ingen bebisstämpel så det fick bli nallen från Stämpelkällan istället. Tycker den passar så bra, men jag hade svårt att bestämma mig om hjärtat skulle vara rött eller blått. Är fortfarande inte helt säker att jag valde rätt. 


Gillar när man ser att kuvert och kort hör i hop så nallen fick vara med där också :-)
I efterhand kom jag på att jag kanske skulle ha lagt till lite vitt på hjärta och nos. Skyller på att jag hade lite ont om tid och inte hann fundera klart.


1 kommentar:

  1. Jättefint kort och jag tycker du valde rätt när du tog ett blått hjärta =)

    SvaraRadera